Kaikkien noitten missihömppien tuijottaminen on mut saanu taas miettimää kauneutta. No siis missiehdokkaista ei kyl miun makuun kaunokaisia löydy, ovat jotenkin, noh tylsiä... Mikä musta sitten on kaunista? Kai jokin erilainen, rutkasti asennetta, semmosta räväkkyyttä. Riittää jo ehkä se tuli silmissä. Siis musta kaunis ihminen on sellanen josta näkee kilometrien päähän sen olevan tyytyväinen itteensä. Musta kauniita ihmisiä ovat esim Patricia Kaas, Pink, Tori Amos, niih ja iha ehoton ykkönen on Outi Mäenpää. <3 Tota ihanampaa olekkaan... :)

Ja jokainenhan näkee ja kokee kauneuden eri tavalla. Ja ihmeellistä minusta on se, että vallitseva kauneuskäsite on jotenkin niin absurdi. Ja sitten kuitenkin esim miehet väittävät haluavansa kuitenkin muuta, kuin niitä anorektisen laihoja, iso tissisiä, pitkä hiuksisia mallipimuja. Mikä helvetti sitä käsitystä pitää oikein yllä jos sellaista ei pidetä kuitenkaan kauniina ja suurinkaan osa ei ole sen näköisiä/kokoisia. *huokaus*

Ja huomannu monta kertaa, että enemmän sitä huomioo saan minä tuolla baanalla ku muutamat " klassisen kauniit malli" ystäväni. Ja ei en ole mallimittanen tai - kaponen, tukka on lyhyt ja sekasin, naamassa on arpi ja vaatteet ei tod oo muodikkaat. Vaik välil iha näyttävästikin pukeudun, esim korkeat saappaat ja minihame tms. Mut mä todellakin tykkään itestäni näin, mä haluis mitää muuttaa, enkä huolehdi siitä, että onko jossain sentti tai kaksi liikaa ja onko mun vaatteet nyt siististi tai muodikkaat. Ja mä osaan puhuu, tai noh, vittuilla nyt ainakii. :)